W 2023 roku Polestar spodziewa się wzrostu globalnych wolumenów sprzedaży o prawie 60% do poziomu około 80 000 samochodów. Jeszcze w tym roku mają też ruszyć pierwsze dostawy Polestar 3.
Marka Polestar, powstała w 2017 roku, dobrze radzi sobie choćby w Norwegii (TOP 10 za rok 2022) czy na niezwykle konkurencyjnym niemieckim rynku, gdzie zanotowała rekordowy wzrost sprzedaży o 166,4% w stosunku rok do roku.
– Jestem dumny z wielu niesamowitych wyników, które osiągnęliśmy w 2022 r. W szczególności z ogromnego wysiłku zespołu, który przyczynił się do osiągnięcia naszego najlepszego kwartału do tej pory – przekraczając nasz cel 50 000 globalnych wolumenów na ten rok. Teraz w pełni koncentrujemy się na 2023 roku. Chcemy sprostać rosnącemu popytowi na Polestar 2, rozpocząć pierwsze dostawy Polestar 3 i uruchomić Polestar 4 – mówi Thomas Ingenlath, dyrektor generalny Polestar.
W tym roku planowane jest wprowadzenie modelu Polestar 3 – pierwszego elektrycznego SUV-a firmy oraz Polestar 4 – mniejszy elektryczny SUV coupe. Na 2024 roku zaplanowano z kolei 4-drzwiowego Polestar 5 electric Performance jako ewolucji produkcyjnej Polestar Precept.