– W miarę rozszerzania gamy samochodów elektrycznych, ważnym elementem jest sieć ładowania, która musi oferować tę samą dostępność i jakość, których klienci oczekują od naszych zaawansowanych technologicznie modeli elektrycznych. Współpraca z platformą &Charge pozwala nam na przybliżenie się do tego celu – powiedział Sjoerd Knipping, wiceszef działu Marketingu i Produktu w Kia Europe.
Opinie obniżą koszty
Dodatkową możliwością obniżenia kosztów ładowania samochodu elektrycznego w programie lojalnościowym &Charge jest regularne dzielenie się opiniami przez klientów. Przyczynia się to również do poprawy efektywności procesu ładowania i niezawodności stacji ładowania. Korzystając z aplikacji &Charge właściciele aut elektrycznych marki Kia mogą wpisywać uwagi dotyczące działania stacji ładowania. Dane te są następnie wykorzystywane przez operatorów stacji do szybkiego weryfikowania problemów oraz do poprawy niezawodności ich działania i podwyższenia jakości świadczonych usług.
– Właściciele samochodów elektrycznych marki Kia, dzieląc się opiniami, otrzymują nie tylko darmowe „kilometry &Charge”, które mogą wykorzystać w programie Kia Charge, ale również wspomagają funkcjonowanie publicznych stacji ładowania, umożliwiające dalszy rozwój elektromobilności – dodał Knipping.
Usługa Kia &Charge jest dostępna od grudnia 2022 roku w Austrii, Danii, Niemczech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, a od marca 2023 roku również w Polsce.
Do 2027 roku Kia wprowadzi do sprzedaży 14 nowych elektrycznych modeli, zgodnie ze strategią „Plan S”. W tym roku zadebiutuje długo wyczekiwany elektryczny flagowy SUV – EV9. Nowy model został skonstruowany na modułowej platformie Electric Global Modular Platform (E-GMP) i zapoczątkuje nową erę wyrafinowanej, zaawansowanej technologicznie, zrównoważonej mobilności.