Testowany przez Piotra Ford Mustang Mach-E, posiadał akumulator o pojemności 98 kWh (88 kWh netto) oraz napęd na 4 koła. Auto dysponowało mocą 351 KM oraz 580 Nm, które pozwalały osiągnąć pierwsze 100 km/h w czasie 5,8 sekund. W takiej konfiguracji deklarowany przez producenta zasięg to 540 km.
Mustang jest autem reprezentującym segment D-SUV. Jego rozstaw osi liczył imponujące 2987 mm. Jak twierdzi Piotr, dzięki temu we wnętrzu nie brakowało przestrzeni zarówno z przodu, jak i z tyłu. Przestronność auta podkreślał również minimalistyczny design deski rozdzielczej, który skupia się na centralnie umieszczonym 15,5-calowym ekranie, odpowiedzialnym na sterowanie niemal wszystkimi funkcjami pojazdu.
PLUSY
- Precyzyjny układ kierowniczy, który potrafi przynieść sporo satysfakcji podczas dynamiczniejszych manewrów
- Przestrzeń we wnętrzu – całkowicie płaska podłoga oraz sprytnie poprowadzona linia dachu sprawiają, że pasażerowie podróżujący zarówno w przednim, jak i tylnym rzędzie nie będą narzekać na ścisk
- Minimalistyczny design wnętrza
- Funkcja sterowania jednym pedałem, która umożliwia wytrącenie prędkości aż do całkowitego zatrzymania – wygodne rozwiązanie podczas jazdy w mieście
- Przemyślany interfejs systemu infotaitment
- Pojemny frunk – 81l (KIA EV6 AWD – 20l)
- Twardo zestrojone zawieszenie – przy agresywniejszej jeździe sprawie wiele frajdy
MINUSY