– KONA Electric, obok naszych modeli IONIQ, odegra ważną rolę we wzmacnianiu pozycji marki Hyundai, jako wiodącego producenta pojazdów elektrycznych. Nowy model czerpie z doskonałej reputacji pierwszej generacji modelu KONA Electric, został zaprojektowany i skonstruowany, aby uzyskać przewagę konkurencyjną, dzięki wielu wyjątkowym funkcjom. Jako Hyundai nie postrzegamy rewolucji EV, jako najnowszego trendu. Wierzymy, że jest to punkt zwrotny nie tylko dla branży, ale także dla społeczeństwa. Mamy nadzieję, że dzięki wdrożeniu przyjaznych dla środowiska rozwiązań w zakresie mobilności, takich jak pojazdy elektryczne, przyspieszymy przejście na czystą mobilność – powiedział Jaehoon Chang Prezes i Dyrektor Generalny Hyundai Motor Company.
Nowa KONA Electric – specyfikacja
Rozstaw osi: 2,660 mm
Długość: 4,355 mm (N Line 4,385 mm)
Szerokość: 1,825 mm
Wysokość: 1 575 mm (felgi 17-calowe)
Przestrzeń na nogi: 1,015 mm (przód), 972 mm (tył)
Leg room: 1,059 mm (przód), 925 mm (tył)
Przestrzeń na wysokości ramion: 1,435 mm (przód)1,402 mm (tył)
Przestrzeń bagażowa
Bagażnik z tyłu : do 466 litrów według normy VDA
Bagażnik z przodu: 27 litrów
Osiągi
Zasięg: (WLTP – estymowany): ponad 490 km (dla wersji Long Range)
Long Range: (65.4-kWh Bateria, 2WD) Moc 218 KM ; Moment obrotowy 255 Nm
Standard Range (48.4-kWh Bateria, 2WD): Moc 156 KM ; Moment obrotowy 255 Nm
Wyposażenie
Architektura ładowania: 400 V
Ładowanie: 10 % to 80 % w 41 minut
Vehicle-to-Load Moc maksymalna ładowania: 3.13 kW
Porty ładowania:
Wewnętrzny: Z tyłu konsoli środkowej
Zewnętrzny: gniazdo do ładowania z przodu